Wat zijn de stappen in het bestel - en betaalproces?

Stap 1: Winkelen en winkelwagen 
Via het menu kun je de productgroepen en producten selecteren. Eventueel kun je de resultaten verder verfijnen met een filter bovenaan de winkelpagina. Selecteer de producten in de maat en kleur die je wilt hebben. Met de + en – kun je het juiste aantal bepalen. Voeg toe aan je winkelwagen. Wil je verder winkelen? Klik de winkelwagen dan weer weg. Is je winkelwagen compleet? Je kan nog items verwijderen of het aantal wijzigen. Als alles naar wens is, klik dan op Naar kassa.  


Stap 2: Contactgegevens 
Vul hier je emailadres in. Als je nog niet was ingelogd, kun je dit hier ook doen, dan wordt de bestelling aan je account gekoppeld.  


Stap 3: Factuuradres  
Vul hier je naam en adresgegevens in. Vergeet ook je telefoonnummer niet.  


Stap 4: Bezorging selecteren 
Als je wilt, kun je hier een PostNL ophaalpunt opgeven om je pakje te laten bezorgen, of een ander bezorgmoment kiezen. Als je hier niets invult, dan bezorgen we het de volgende werkdag op het opgegeven factuuradres (mits voor 22:00 uur betaald).  


Stap 5: Betaling 
Kies hier de gewenste betaalmethode. Als je een cadeaubon hebt, kun je die hier gebruiken en een eventueel restbedrag via een tweede betaalmethode voldoen.  


Stap 6: Bestelling afronden 
Als je een kortingscode hebt, kun je deze hier toevoegen. Je ziet nog een laatste keer de inhoud van je mandje, om er zeker van te zijn dat alles klopt. Zet een vinkje bij de algemene voorwaarden, en klik op Bestelling betalen. Dan word je doorverwezen naar een beveiligde betaalpagina. Na afronding van de betaling krijg je een bevestigingsmail. 

 

Is er iets misgegaan, kreeg je een foutmelding of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@yumeko.nl of het contactformulier.