Hoe kan ik mijn artikel(en) terugsturen?

BESTELD VIA KLANTACCOUNT OF ALS GASTKLANT 
Je kunt een retour melden via deze pagina, of door in te loggen in je klantaccount. Je krijgt een retourlabel per mail. Deze plak je op de doos, die je dan inlevert bij een Bpost locatie. 

Vraag bij het versturen om een verzendbewijs, dan kun je de status van je pakket in de gaten houden. De klantenservice kan deze ook nodig hebben als je ons vraagt naar de status van je retour en de terugbetaling. 

BESTELD VIA BOL.COM  
Als je bestelling via Bol.com loopt, kun je het retour aanmelden bij Bol.com.
Het retourlabel wordt dan ook via Bol.com verstrekt.

LET OP: je hebt 14 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Deze termijn gaat in op de dag na de dag dat je het product hebt ontvangen. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven het artikel te willen retourneren, moet je het binnen 14 dagen versturen. 


Retourneren kan onder de volgende voorwaarden: 
  • Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • Tijdens de bedenktijd moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.
  • Je mag het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wil houden.
  • De verpakking en toebehoren moeten (zo goed als mogelijk) in nieuwstaat zijn zodat wij het weer direct kunnen verkopen. 

Artikelen die je niet kunt retourneren: 

  • Producten die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn. 
  • Cadeaukaarten die al zijn verzilverd